|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Bilder från en fin och sällsynt L7. Observerar facket för pistolen: Länk Mvh Scheckheft E38.info ___ Länk |
| Den är verkligen helt underbar!! :) | |
| Den bilen vill jag ha... :) | |
| Länk im BMW L7&cpy=Christian Schütt | |
|
sten hårt. vilka bilar tyskarna gör det är ju brutalt, se på en volvo dom har inte ens så där mycket finnesser på alla deras modeller om man lägger ihop deras...=) men det är ju bra bilar *not* "Plasthandtag Är För SmåHandlare"...=) |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Hehe...den där verkar ju mumma, det är nästan så man blir köpsugen, undrar hur många de tillverkade och finns det en enda i Sverige tros? /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
| Det är väl en vanlig 750iAL Highline med ovanligt snygga specs. så nog finns det några i Sverige. Fanns aldrig någon L7 av E32 mig veterligen. L7 beteckningen kom på E38. E32 hette Highline. | |
|
Detta väcker minnen måste jag säga!! Min bror har nämnligen ägt en precis likadan. De var så att hans kompis far ägde en massa bilar (finansminister i Sultanatet Oman). En av dessa var denna skottsäkra 750il med TV o hela kittet....jag vet iof inte om den hade 'pickafacket'. Däremot (håll i er) så köpte han denna bil (i näst intill nyskick) med 5000 på mätaren (en ägare) för motsvarande 60000 kr!!! Detta var 96 eller 97! Han sålde den ett par år senare då den rullat 10000. Cool bil....verkligen! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Seven_ Var finns bilen idag då? Var den svenskreggad? Lätt att jag ska ha en sån bil helt klart. Pistolfacket ska fyllas och pepparspraysystem ska monteras. Ett par handgranater i handsfacket så e man klar att gasa =) |
|
Nice! Men håller med E38B12, L7 är det nog inte. Däremot ser det ut som en "Royal Individual Highline". Softclose på dörrar, elgardiner på sidorna mm. Får nog ge min Higline lite anabola snart... |
|
| Väldigt unik och prestigefull, hur många royal highline E32:or tillverkades? | |
![]() 712 E38 750iL -00
Satt och funderade lite... Hur många sådana bilar kan det tänkas ha byggts egentligen? Likadana alltså. Väldigt många balla finesser man inte har i sin egen haha. Fast det hade ju bara impat på polarna dock.... Inte många tjejer som gillar min bil direkt - bara att det är plats överallt. Jojo. |
![]() 712 E38 750iL -00
Oj, glömde att fråga om inte den highlinen platsar här(?): Länk Har ju inte direkt sett andra än bara denna.... |
|
En siffra jag sett men inte kan bekräfta angående den "vanliga Highline" skulle vara 800st byggda på E32 karossen. De skulle oxå enligt uppgift bara finnas i svart med svart inredning, men jag har sett blåa, vita mm med tex beige inr. Kanske har Individualavdelningen haft ett finger med i spelet... Ang "royal Individual Highline" har jag ingen aning hur många, någon annan vet nog. Alltid kul att se rara ärtor, även om det bara är på bild.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.