|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej. Fyllde på glykol idag och behövde varmköra bilen lite och kompisen gjorde en spontanfilmning. Lekte med Windows Movie Maker för första gången och resultatet är därefter. Ja, jag vet att musiken är för hög, men det är med flit. Det är ju en teaser. =) Här finns filmen: Länk /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk | |
|
Man får väl ladda ner o se vad du åstadkommit =) "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
AlpinaB6 |
jag laddar nu ska vi se va du har o visa;) |
AlpinaB6 |
hehe fin fint skulle va coolt att se när du laddar 1 ;) |
|
Yes najs film, fast kass musik ;) hehe.. håller me B6an. Kul o se video sen me laddning på 1 bar =) "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
AlpinaB6 |
när får vi se 1an hehe;) |
|
mycet bra musikval dock ;) "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Hej igen. Satt och försökte hitta en lämplig låt och när jag hittade denna så tyckte jag den passade som handen i handsken. =) I vår så ska det nog gå bättre. Och ni som undrar så ska den lackas om snart, därav vita fronten mm mm. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Ello. Förhoppningsvis så kommer den att gå bättre nu med Autronic SMC installerat. För er som missat så har jag gjort ett minireportage: Länk /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
| ska bli kul att se hur den går med autronic... tror det lommer gå som ett skållat...... Musiken: Pain (Peter Tägtgren) dominerar!! | |
|
Japp imorn är det premiär med 1bar + som gäller. Kommer gå fint,speciellt när det är så kallt ute:) |
|
| Var det du som fick motorproblem iförrgår i avesta? | |
|
Hej. Jepps, jag blåste topplockspackningen på vägen hem. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Tråkigt eddie... Du hade ju oringat och allt... HAde du nya bultar oxo? |
|
|
Den spikade mellan 3-4000rpm. Gick inte att komma ifrån hur mycket man än sänkte tändningen eller fetade på:( För hög kompression eller vassa kanter på kolvrna. Men den gick fint som fan på 1,1 bar. Nya tag till nästa säsong med riktig 3mm packning och ARP bult. |
|
| fan va gött, du ladda 1,1 utan problem lr var det då toppen for?? | |
|
Den spikade redan vid 0.5 bar mellan 3-4000rpm. Efter det spikade den inte |
|
|
Hej igen. Nu finns en ny fil att ladda ner. Länk /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
BIL PORR!!! mysig film dedär, va det i slutet du blåste packningen eller? mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Jepps, det var väl där den definitvt gav upp. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
OK tråkigt, men du fick ju ha lite ul ett tag iaf. bara att ta nya tag mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.