|
|
|
|---|---|
|
Jag har en front krockad e30 cab Med USA utrustning och jag undrar om det är någon som har eller vet vart man kan få tag på en ny/begagnad usa stötfångare till min pärla. ___Piff___ | |
|
Om det är den gräsliga "Volvo 244-fångaren" du menar så blir det nog väldigt svårt. Det låter som läge att slänga på den europeiska varianten istället, den är ljusår snyggare och väldigt mycket lättare att få tag i. Testa hos skroten, www.bildelsbasen.se Lycka till! Att styla en volvo är som att sminka en gris ;] |
|
|
Nu tycker jag du e lite taskig som jämnför BMW med V*lv* Men tycker ändå att just den bilen passar med usa stötisen just för att den är svart, allt smälter ihopp! ___Piff___ |
|
|
Det kan vara så att jag tänker på en annan stötfångare än den du är ute efter. Det finns svarta av europeisk modell oxå, jag har det på min. Det är dock ganska svårt att i dessa färgkodade, jag har själv försökt ett bra tag. I värsta fall kan man köpa en cromad billigt och lacka den i önskad färg. Ha det! Att styla en volvo är som att sminka en gris ;] |
|
|
Kolla in min anonns så får du nog svar!! Länk ___Piff___ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.