|
|
|
|---|---|
|
Hallo,, Jo, det är så att mina elspeglar inte fungerarpå bilen, kollat säkringen och den är hel. Någon som vet vad felet kan sitta och är det ett vanligt fel?? ///tack på förhand | |
|
hittade ett fel på min bil när jag plockade av dörrsidan, kontakten hade blivit skadad emot plåten innanför dörrsidan. Bara ett förslag! ___Piff___ |
|
|
Ska gå ut i garaget och kolla det imorn om jag nu hinner, får tacka för förslaget Kör lungt!!! Men inte framför mig!!! |
|
|
Klickar det eller är dom helt tysta? --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
De är helt döda, inte ett livstecken från dem Kör lungt!!! Men inte framför mig!!! |
|
|
Har du kollat om sladdarna är hela?? om dom är det så kan du ju plocka av spegel glaset o ''knacka'' igång motorerna! ___Piff___ |
|
|
nix, har inte kollan nåt än. tänkte höra mig för först ifall det var någon som hade någon bra idé på vad det kunde vara Kör lungt!!! Men inte framför mig!!! |
|
|
i bland brukar det var det att det har "Ärjat" sönder..... en fin liten stålborste brukar råda bot på det... ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.