|
|
|
|---|---|
|
Tjenare.. tänkte bara höra lite med er vad ni tror jag får för denna. det är en BMW 525I -90 24v(192hk m50 motor) bilen har rullat 27000 mil och går bra. färg = delfingrå skattad och besiktad lite av utrustningen: * taklucka * servo-styrning * Manuell-växellåda * C-lås * alufälgar 17" med fina sulor. * vinge * elspeglar * Stereo... (Clarion med mp3) * sportfilter nytt: helrenoverade bromsar, ny kyl samt ny bensinpump. inget kvitto dock då jag har fixat det själv. småfel och fix: rost lite varstans speciellt vid tanklock och några märken efter vingen på bagageluckan, dörrkanter. några häftiga sprickor i framrutan.. kanske går igenom eller inte =) nx | |
|
15000 till 17000:- gissar jag på. ------ Länk Länk |
|
|
okay... ungefär som jag hade räknat med då =) nx |
|
|
Nja...Nog tror jag att du bör få över 20' iaf...svårt att säga när man inte sett vagnen,men om den inte har några fler defekter värda att nämnas så är 17' alldeles för lite...rimligt grundpris mellan 20-25' tycker jag. Mvh Janne. |
|
|
Janne T// Bilen har gått 27.000 Mil, dessutom så tror inte jag en vanlig "svensson" som letar efter en bruksbil tittar först på en BMW 525i med 192hk och 27.000 mil. Det är nog bara BMW-Fantaster som kommer besvara annonsen och de är krävande så jag tror inte att han får över 17.000:- för den tyvärr, dessutom så saknar den skinn. Med skinn hade han möjligen fått lite över 20.000:- men utan så tror inte jag på mer än 17. ------ Länk Länk |
|
|
slänger upp en bild här =) Länk check it out! nx |
|
|
Får man drickorna på köpet;) ------ Länk Länk |
|
|
njae det är ju extrautrustning.. sånt får man betala extra för :) nx |
|
|
Jag skulle iaf prova sätta ut den för styva 20'... En frisk 525 24v ska vara klart mycket mera värd än en 12v. Dessa 525 12v hamnar kanske på 15-17 papp.I "normalskick". Anser jag. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.