|
|
|
|---|---|
|
Jaha då har man satt på vinterfälgarna.. *gråter*.. Köpte ifrån Svenska Fälg, men jag vill ju inte ha sånt där fult Svenska Fälg märke i mitten.. Vill ju ha med BMW-logo som på mina vanliga. Nån som vet vart man kan köpa smidigt? Tack på förhand.. | |
|
Hos BMW såklart..... kostar ett par tior styck, finns i två eller tre olika diametrar. /// Gunnar E. |
|
|
Några exempel: Reservdelsnr 36 13 1 181 079 - diameter 70mm, pris 44 kr Reservdelsnr 36 13 1 181 080 - diameter 64,5mm, pris 41 kr Reservdelsnr 36 13 1 181 081 - diameter 58mm, pris 34 kr Reservdelsnr 36 13 1 181 082 - diameter 45mm, pris 39 kr Allihop har självhäftande baksida och går att klistra direkt på befintligt märke på fälgen. Enkelt och snyggt! /// Gunnar E. |
|
| Gunnare, du är FÖR bra! :) | |
|
gunnare... du verkar vara kunnig på det här. Jag vill köpa BMW-logo till ratten. du vet den lilla med ca 50-60 mm i diam på mitten. Min har lossnat och det är fult. Var kan man köpa det tror du? Den är lite plastig som du kanske vet och skiljer sig från dem på fälgarna. Blir tacksam MVH |
|
|
Jarivan, Ratt-emblemet finns också på BMW! Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| tack ska du ha Kalle. Ska dit och köpa det. | |
|
Rattemblemet till 318i E36 har reservdelsnr 32 33 1 117 279, och kostar drygt 60 kr hos BMW. (Samma oavsett om du har standardratt, lädersportratt eller M-technikratt). /// Gunnar E. |
|
Svärd |
Det mesta finns att köpa på BMW... Och allt är inte dyrt... ///Martin |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.