|
|
|
|---|---|
|
Försöker att koppla spegeln till bilen nu. Har bara tre sladdar från bilen som ska styra spegeln. Grön, Grå och Röd. Den röda skiftar polerna från + till - beroende på vilket håll man vill att det ska gå. Grön används till vänster/höger Grå används till upp/ner Men från spegeln går det 4 sladdar. Jag lyckas bara att antingen koppla så det fungerar upp/ner eller också bara vänster höger, aldrig så det fungerar med båda. Jag blir snart galen på detta. Någon annan som har lyckats att montera speglar på detta sätt eller har jag fått fel speglar? 4 sladdar, Blå, Vit, Svart och Brun (-) (+) Funktion -------------------------------------------------------------- Svart Blå = Höger blå svart = Vänster -------------------------------------------------------------- vit + svart blå + brun = Ner blå + brun vit + svart = Upp -------------------------------------------------------------- Bilens originalkoppling till originalspeglar: 3 sladdar: Grön, Röd, Grå -------------------------------------------------------------- Grön + Röd (+) = Vänster Grön + Röd (-) = Höger Grå + Röd (-) = Upp Grå + Röd (+) = Ner -------------------------------------------------------------- /Hammar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.