|
|
|
|---|---|
Svärd |
Kunde man köpa en 320i -95 utan defroster i backspeglarna eller är det bara så att mina har slutat fungera?? Defrostern i bakrutan funkar prefekt. ///Martin |
Mattan |
Har du funktionen? Vet inte om det e standard. Det brukar vara värmetrådarna i glasen som ger upp. Nya glas så funkar det igen. |
Svärd |
Nja, om jag har det så är båda speglarna kass. Det jag funderade på är om det var standard eller ej. Kan inte hitta nått om det i Instruktionsboken. Står bara om bakrutan där. Får väl helt enkelt skruva loss spegeln och se efter. ///Martin |
Mattan |
Dom är inte kopplade via bakrutedefrostern. Dom går automatiskt via en temp.givare på utetemperaturen. Men de visste du kanske. |
Svärd |
Nej det hade jag ingen aning om. På E32an så är dom kopplade till samma knapp som bakrutan. Men då går dom inte att styra själv med andra ord?? ///Martin |
|
Svärd: Även på E32 styrs den automatiskt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Svärd |
Såpass, jag tyckte jag styrde mina själv, men i vilket fall som helst så funkar dom inte likadant på 320n som dom gjorde på 740n... Har imma på speglarna och det hade jag aldrig på 7an. ///Martin |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.