|
|
|
|---|---|
|
Hej på er BMW-vänner, det är så här att jag var på drive- In på Mc'Donalds och köpte mat, men drickan som jag fick inte hade dubbellock vilket resulterade till att jag fick en hel del coca cola i framsätet (Passagerarsidan). Jag tog en svamp och gnugade med bara ljummet vatten på fläcken. Det är svårt och se resultat nu eftersom framsätet är fortfarande blött. Räcker det med det eller kommer fläckena att vara kvar? Vad ska jag då istället ha för att få bort fläcken? Bilen det handlar om är 323:an med delläder. Självklart åkte jag tillbaks till Mc'Donalds och visade de fläcken och undrarde varför de inte hade dubblalock till mina drickor. Fick nummer till deras resturangchef för att ta upp det med honom om fläcken inte gick bort. Nåväl, vad ska jag köpa för att få bort fläcken om det skulle visa sig att fläcken skulle fortfarande vara kvar imorgon? Har någon av er erfarenheter av att få Coca Cola på bilsäten? Tack på förhand ------ Länk Länk | |
|
Det finns ett antal ställen som hyr ut mattvätt maskiner, typ som en dammsugare, som sprutar ut tvättmedel, och sedan suger in det. Funkar kanon för att rengöra inredning. |
|
|
HAahah ska du kanske kräva ersättning för fläcken? Jag önskar dig lycka till i så fall! :) |
|
|
JohnnyB// Tackar. Johan_S// Det ska jag göra. Det var deras trötta (som vanligt), klantiga anställd som glömde lägga på dubbel-lock. ------ Länk Länk |
|
| Du får mer än gärna meddela hur det gick med ersättnings kravet :) | |
|
Det finns några ställen jag aldrig äter mat, ett av dem är bilen... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Sörpan// Jag åt inte i bilen, det gör jag aldrig heller, skulle ta maten med mig hem;) ------ Länk Länk |
|
|
Ok, det förklarar saken! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Måste man ställa maten på sätet? Jag brukar ha den på golvet... | |
|
Johan_S// Hade jag fått en stor påse så hade jag givetvis ställt maten på golvet, men utan en stor påse risken att drickorna och maten fäller omkull större på golvet än att ha det i sätet. Hur som helst är fläckarna borta nu;) ------ Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.