|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver få tag på en E39 Katalog helst från 99/00. Någon som känner till någon sida på internet med information om E39 eller var man kan få tag på en sådan katalog. Var i kontakt med BMW men det verkar som att de inte längre har E39 kataloger kvar (dock fanns E34 kataloger). 4 Cylindrar är 2 för lite! | |
|
Lafri i Karlskrona köpte jag en originalbroschyr hos i somras, 40 spänn. Håkan |
|
|
oki tack, ska höra med dem! 4 Cylindrar är 2 för lite! |
|
|
Finns någon vänlig förutseende person som sparat ner PDF-katalogerna från BMWs hemsida för E39 Touring? Katalog, tillbehörskatalog och prislista efterlyses!. E39 Touring facelift 2001-> Från och med nu sparar jag alltid ner BMWs PDF-kataloger till arkivet för framtida bruk. :) |
|
|
Ett tips är att hålla regelbunden koll på tradera. Bland alla (vedervärdiga) sskattemärken finns en och annan BMW-katalog. Går nog göra fynd där då och då. Mvh Henrik. |
|
|
I ärlighetens namn är det PDF-katalogerna jag vill ha, de tar nämligen ingen plats! :) |
|
|
Hittade 5-serie PDF-kataloger Länk -00 Länk -01 Länk -02 Länk -03 |
|
| Tack, men det där är manualerna, inte försäljningskatalogerna. Manual som PDF kan iofs också vara bra att lägga i arkivet... | |
| Jag hittade en sådan obläddrad helt ny broschyr för E39 från 99 på blocket för ynka hundringen. Mitt tips är att leta där, de kommer upp ibland. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.