|
|
|
|---|---|
|
då var det dags igen för att ha haft på hällsning av dessa personer med för mycket fritid oh de som inte kan skilja på mitt och ditt. Denna gång bröt de sönder dörrlås+handtag, panelerna under ratten, hela panelen där värme reglagen och radion sitter, bröt av värme reglage delen, hansk facket, mittpanelen mellan stolarna, och rotat igenom hela bilen. Sen la de beslag på min clarion navigaton med dvd spelare och mina nya fina 17 tummars BBS fälgar med nya vinterdäck på. Som tur är har man ju försäkring för detta men varför ska de behöva riva sönder hela bilen? vore ju bättre att de slog sönder en ruta och tog de dom skulle ha utan att he sönder allt. Som tur är vet man ju inte vem det är för skulle man få reda på det skulle man ju helt säkert ta livet av dem. Joakim Eriksson | |
|
håller me att d e jobbit när man kommer till bilen å märker att d ha varit inbrott. Haft d fler gånger på mina förra bilar, men inte på BMWn. Knske e den säkrare? Funderade flera gånger på att vaka i bilen, göms me ett basebollträ tills dom kommer igen! men blev int av. Larm är nog bra att ha. Du har ju dyr utrustning åxå. Ökenräven |
|
|
jepp larm blir det nu Joakim Eriksson |
|
|
Joakim E: Alltid lika trist när något händer med bilen.... Jag skulle försöka skaffa ett garage att låsa in din ögonsten då sover du tryggt om nätterna. Ett larm förhindrar bara klåpare de som vill ta sno din dvd,cd etc han/hon vet hur man ska lura larmet. |
|
|
Starre: trodde jag med men det var just i garaget de gjort detta =( ska man få ha den ifred så är det väll en bunker med beväpnade vakter som gäller. Joakim Eriksson |
|
|
hur hade de snott fälgarna? bara släppt ner bilen i backen utan fälgar eller? |
|
|
jepp, men de var så pass snäll så de hade pallat upp bilen, de kan ju håll apå ostört i garaget då ingen ser dem, bor i lgh så garagen våra är ihopbyggda ca 10st på varje rad med ett galler imellan inne i garaget bara att klippa upp och gå till nästa bil om man vill. Joakim Eriksson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.