AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
9.794

Bimmerabend 3: den 11:e December 2004 i Malmö, äntligen!

Sida 2 av 6
va micke?? ska jag med???? det var då mer än vad jag visste ;)
synd att ni bor så jäkla avsides ;) jag hade mer än gärna kommit.....

man kan aldrig vara FÖR säker................ :)

___
Mvh
Patrik N.
Njae, inte du men väl Patrik_N. :-)
Men du är självklart välkommen du oxå! Skulle kunna bli intressant framåt småtimmarna med två Patrik Nilsson i sällskapet.
Har en polare till med det namnet som åker E34, kanske ska höra om han får ledigt från frugan. :-)

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Ibland blir det lätt lite rörigt ;)

Mvh
Patrik Nilsson, med grannen Patric Nilsson ;)

___
Ska bli trevligt detta!

Nu återstår den STORA frågan:
VEM skall vara nykter hela kvällen och agera taxichaufför?? Jag frånsäger mig redan i nuläget detta ansvar SÅVIDA inte någon vill låna ut sin M5:a eller dylik bil till mig som fordon :D

/// Olof

Länk
jag må säga att det ser JÄVLIGT illa ut med flyg o tåg tokvägrar jag
men annars hade jag gärna kommit, men visst fan hade de blivit intressant med flera patrik nilssom på småtimmarna.....

___
Mvh
Patrik N.
Jag tänker promt inte vara chaufför.
Om jag åker genom halva europa för att gästa er så får ni abnne mig ordna fram chaufförer! ;-))

Kalle har pratat om billiga taxiresor förut. Hörde dessutom att det brukar ingå fina erbjudanden på tex bilstereoprylar osv i dessa resor. Korrekta uppgifter?

:-DD

/Anton
Anton,

Du har uppfattat det korrekt. Det är Malmös lite mer obskyra "taxichaufförer" som har tagit upp konceptet från charterresor, nämligen att man kan shoppa diverse drycker och accessoarer under tiden man reser. Det kan röra sig om allt från bilstereoaparater till ölflak.

Logistiken löser vi nog på något sätt :)

Mvh,
Kalle
_____
Bilen: Länk
Ytterligare folk anmälda idag och fler på gång..

fortsätter det så här får vi hyra mässhallarna istället..
Angående taxichafförer i Malmö så finns det en HEL DEL tveksamma chaufförer, mina 10 år som förare gjorde mig klar över att det förvisso kom minst lika tokiga förslag från kunderna, en av dom gifte jag mig med till slut ; )

Ett gott minne var när en kund glömde ett dragspel i baksätet vilket borde var snudd på omöjligt tycker man...

Skall vi åka taxi får vi ju reka fram dom få bimmers vi har i malmö som taxi, jag vet åtminstone en E39 så det blir skytteltrafik för han isåfall ; )

Johan S #4079 & B.M.W #4079A
Chassinummer:3527066
www.bimmer.se Länk
får hoppas på att nån avbokar eller dylikt....... *hoppas hoppas*

___
Mvh
Patrik N.
Mer folk som anmält sig idag, det finns ingen anledning att inte komma, bor ni uppåt landet så går det alltid att samåka, redan idag går det bilar från Göteborg och Hallstahammar...

www.bimmer.se Länk
det såg ljusare ut den 10:e med flyg, men flygen hem går kvart över elva de senaste resten fullbokat...... aaarghhhhh, man lär ju inte va så alert då.... men men men jag ska filura över de där idag. skulle va jäkligt sköj

___
Mvh
Patrik N.
filurerar fortfarande, blir nog mer o mer positiv till det hela som de verkar nu :P

___
Mvh
Patrik N.
glömde: sen e grejen det att jag måste vara hemma den 12:e för andra bestyr

___
Mvh
Patrik N.
Med tanke på att denna träffen med största sannolikhet går över dyget 11-12 så kan det vara jobbigt att iaf vara hemma tidigt i ditt fall. :-)

bara man inte är hemma för sent går de ju bra, men sista bokbara flyg går 11.15 resten fullbokat, asch det blr enklare om ni tidigarelägger en dag ;) så att vissa andra har en sportmössa :P

___
Mvh
Patrik N.
Lika bra att du tar en långweekend. :-)

hehe joo det är nog alternativet ;) ska kolla med andra bolag för säkerhets skull (kollade det billigaste nu)

___
Mvh
Patrik N.
Angående boende så sa jag förut att Ibis Hotell gör reklam för 99:- natten, fick idag ett utskick och där bekräftar dom detta.

Man uppger kod "rum 99" och det gäller ett begränsat antal rum (såklart) Ibis i Malmö finns på 040 672 85 70

En anledning mindre att tveka....

www.bimmer.se Länk
Det är ju klockrent Johan!

Jag har bokat det sista lediga. :-)

Fler anmälda idag, 88 st till så är vi hundra gubbar & gummor (jodå minst ett fruntimmer är anmält)

www.bimmer.se Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.