|
|
|
|---|---|
|
Hej, Först måste jag tacka autopower för en superb site. Är inne på min 4:e månad som bmw ägare. Mitt problem är bränsleförbrukning och styrservo. Jag ligger nu i snitt på 1.75 L milen. Kör en mil till jobbet varav 7 kilometer är motorväg. Har haft lite problem med ojämn tomgång men inte så att det syns på varvräknaren. Jag tycker att bilen är lite orkeslös i dom lägre regionerna, Den miständer inte men det är ett högt insugnings ljud i kupen. Vid 3500-4000 varv så kommer alla hästkrafter på en gång och bilen har ett helt okey drag. Har sökt på forumet men inte hittat något som stämmer in på min bil.Styrservot kärvar när man svänger till höger och bilen är kall. Annars en helt underbar bil min 735:a. Ps ska byta namn när jag fått min sierra såld. Mvh Micke L Västerås | |
|
Förbrukningen är väl en aning i överkant kanske men 735 drar soppa när det börjar bli kallare, det var därför jag sålde min... Din har ju automat och är förlängd dessutom, bilen väger bortåt 1,9 ton också. Knarrande styrning hade jag också... Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.