|
|
|
|---|---|
|
Fixade konto där idag och kopplade mitt VISA kort till det. Då stod det att det skulle dras $1,95 från mitt konto och på kontobeskedet skulle man få en 4 siffrig kod. Nån som vet hur lång tid det brukar ta innan de drar pengarna?? /Johan Min bil: Länk | |
| PayPal drar pengarna ganska snabbt, men det kan ta några dagar innan det syns på ditt kontoutdrag. Om du har bank via Internet är det bara att kolla med jämna mellanrum, du ser direkt när det är registrerat hos din bank. Har använt PayPal i flera år och det fungerar utmärkt, aldrig varit ett enda problem! | |
|
Crowley: Ok. Kommer det först stå som resarverat belopp? /Johan Min bil: Länk |
|
| Ja det ska det göra. Du får tillbaka pengarna vid köp. Vid nyreg av konto kan det ta en liten stund, vid transaktioner sen så dras pengarna direkt. Kommer stå som reserverat belopp och sedan specificerat som paypal.com. | |
|
Ok tackar för svaren :) Då är det bara att vänta och se. /Johan Min bil: Länk |
|
| Vill bara passa på att varna alla... Fick ett mail från "Paypal" igår. Rubriken löd "Billing Verification...". I mailet stog det typ att mina uppgifter var för gamla och behövde uppdateras. Jag ombads att klicka på en länk, och kom där till en sida där dom ville att jag skulle fylla i samtliga mina uppgifter på nytt, namn, adress, kortnummer osv, rubbet... Började ana ugglor i mossen, och vidarebefordrade mailet till Paypals "misstänkta-mail" adress... Fick svar idag, och mycket riktigt var det ett lurendrejmail jag fått... Nån som ville försöka få reda på mina kontouppgifter helt enkelt. | |
|
Har en fråga om paypal som jag tänkte fixa konto på. Är lite osäker på om jag ska ha personal account eller premier account. Kostar premier account mycket eller ?? Undrar oxå hur lång tid man kan räkna med innan man kan börja handla, går det med en gång eller några dagar ?? MvH Thomas |
|
|
Det tar ca 4 dagar innan man får koden |
|
Njuren |
var använder an paypàl? BMW - i nöd och lust? |
| Njuren, det är det smidigaste sättet att betala / få betalt vid affärer på E-bay. | |
|
Ok, det var ju inte så farligt. Vilket bör man ta då, premier account kanske ?? Kostar det nåt eller? Anledningen att jag undrar är att jag kommer knappast använda det så ofta så det känns lite onödigt om man måste betala typ en årsavgift. MvH Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.