|
|
|
|---|---|
|
Hej igen allihopa! Ville bara knyta ett litet "påminnelse-snöre" runt fingret angående vår stående fikaträff i Umeå imorgon. Kl. 14:00 träffas vi utanför Ersboda Bilservice. Sen blir det fika någonstans, som vanligt. Willkomme! M.v.h. Mikko | |
|
Hej hupp! har inte glömt bort er. tar mig bara inte iväg vid "rätt" datum råkar ju alltid jobba när träffarna är... jag kommer när tillfälle ges. Zalmondorro |
|
|
Tjena så äre nå folk på träffarna på mikko..? hade fasen tänkt ta mig ner nu i december om det är någon vill säga..? //Danne |
|
|
hotar att komma med en rostig V4 med lite svartfärg här å var.... neh skämt åsidå, dyker upp med min "pimpcar" ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Vad hände med fikaträffarna?! Det blev ju tvärtyst om dom helt plötsligt...=/. God Jul och Gott Nytt År!! // Tobias |
|
|
Fikaträffarna är planerade att fortsätta som tidigare. I början på december kunde varken jag eller någon jag pratade med åka, så antagligen var ingen där. Nästa fikaträff skulle ju vara nu på lördag, men eftersom det råkar vara nyårsdagen så är den inställd. Nästa gång blir alltså lördagen den 5:e februari kl. 14:00. Men jag lovar att påminna om den när det närmar sig... M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 05396 |
|
|
låter bra, blev lite orolig där :) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Trevligt att något händer i Umeå någon gång, jag måste nog gå med i Bmw klubben. :) Gott Nytt år på er alla. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.