|
|
|
|---|---|
| Audi S2 eller S4, är det samma`? Hursomhelst hur mycket ladd håller dom för? | |
| jag har 2 st såna på min bil, och det funkade bra, men sen beror det ju på hur stor turbin man har mm ! | |
| Okej, dubbla alltså... Jag tänkte köra med Garret GT37 om ja hittar ett bara! Räcker det med en sån där wastgate då? Kommer troligtvis ladda 1,2-1,3bar! | |
| Det bör räcka med en, men annars får man sätta i större ventil, och svarva nytt ventilsäte bara ! | |
| Räcker inte med 1 till GT37 | |
|
Räckte med 1st Audi S2 wg till min kkk29 på m20b25 som e större än gt37 Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
_marcus_ |
Räckte med en till min gt37 oxå... |
|
Definitionen på att en WG "räcker" är olika för olika perosner. En del tror att den räcker för att dom får ner trycket till 1,5 bar tex, men då kanske dom har en 0,4 fjäder. Har man en wg som verkligen "räcker" så ska den inte skenladda utan hålla det tryck som fjädern är avsedd för. Har vid ett flertal haft problem med Audi wg:s, då mest dom gamla med 28mm ventilen. Länk |
|
| min ådi wastegate räcker till. jag laddar 0,5 kan ladda 0 om jag vill.. så den räcker till.. beror på grenrör och turbo... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.