|
|
|
|---|---|
|
Jag har problem med min spolar pump. När jag drar i spaken går den igång.Stängs sen inte av. Man måste stänga av tändningen. Mina relär ccm och lkm blev stulna.när jag höll på med moterrenoverigen.Har satt ditt nya. Är spolarreläet fel? Jag skulle vara tacksam om någon hade en länk el. bild vilka reläer som skall sitta i 525ia -89. fonseca | |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| tack för hjälpen Erik | |
|
Hej jag skall bara lägga in lösningen på mitt problem. när jag fick mina relä stulna. så kollade jag på kompisens bil vilka relä som saknades. dessa inhandlas. då kom problemet med spolningen. skrev då i forumet. fick bra respons.provade att byta tre RM boxar. men det funkade inte jag har tillbingat dagar med att leta RM boxar på skrotar. åkte ut till MÅTO allbilservice för hjälp. dom tog bort ett relä i taget i säkringslådan det visade sig att det satt ett relä (blått) som inte skulle sitta där.nu funkar allt som det skall. nu när jag forskade lite så visar det sig att min kompis bil inte har rmbox under baksäte .så det var nog felet att det ena reläet satte igång det andra tack hoppas det hjälper någon fonseca |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.