|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet säkert om det går att köra med 9 - 9,5 - 19´fälgar bak på en M3 E36:a??? Inpressningen är 20-22 mm på dom typerna jag tittat på. 8,5:or i 19´är ju inget problem, men jag vill ha lite bredare..... Ska köra med 235-35-19 runt om, dvs det blir lite " Tyskt dra inåt stuk....." Bilen är REJÄLT sänkt med H&R coilovers. Tveksamt.....??? M3 - Kimpa. | |
|
Länk Den ser ut att vara lite sänkt och har som där står 19x9" Mvh Carsten |
|
|
Jag kör med 9*19 runt om och har 235-35-19 utan problem. Bara ge järnet. Lycka till/ sunken |
|
|
Halloj Sunken! Vad har du för fälgar o vad är inpressningen på dom??? Mvh Kimpa |
|
TED |
Jag har en uppsättning Mas Italy sagitta Länk på min M3 e36-94 8x19" med 235/35 fram & 9,5x19" med 245/35 bak, och det sitter klockrent efter att ha rullat skärm kanten något (Skärmkanterna ser fortfarande orginal ut!). 255/35 i bak till sommaren!!!!!! /Mvh S8TED |
|
Jag kör med Breytons nya Vision fälg i 9*19 runt om. De finns i Et 38 eller 44 som passar till E36 an. Jag tycker dessa är prisvärda fälgar + att det inte finns så många som har dessa ännu. Du behöver inte rulla skärmkanterna med dessa fälgar med 235-35 runt om. MVH Sunken med en grymm TDS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.