|
|
|
|---|---|
|
sitter på samma sida som batteriet en lite låda men sladdar till! bild jag undra va fan är de! Länk mvh STOFFE | |
| Antennförstärkaren? | |
|
Hehe... Lunarstorm... Omg 328án: Länk |
|
| vem vet jag vet inte vad de är! | |
|
Kolla vad det står för artikelnummer på den. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det är till larmet, typ skaksensor. . Min bil Länk |
|
| jaha.. ;) ful liten låda var de iaf ;) | |
| ST0FFE: vad spelar det för roll, du har ju den inte hängandes i backspegeln direkt ! | |
| niklas! nä men skoj å veta vad de är för skrot! är i skuffen å grejar lite! | |
|
Vad jag vet så är det centrallåsningen till ditt tanklock. elpe300 Bilen: Länk |
|
|
jävla stor box för de ;) kan va så låter rimligt! 65751387417 tror de är art nr! |
|
|
Det är en lutnigsgivare enligt ETK. Jag antar att du har originallarm. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Lutningsgivare heter det... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| aha.. jag har 2st larm. org å cargard 950 | |
|
Stämmer det alltså som dom säger att larmet stängs av när bilen lutar ett visst gradantal så att de ska kunna bogseras bort? Trodde de bara sa det i filmer.. :) |
|
|
Abrahamsson: Larmet går igång när man lutar bilen, och bogserar man bort den lär den fortsätta tjuta... Välkommen till forumet förresten! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Svärd |
Och vill nån ha hjulen så lutar bilen... larmet går och du får ha dina hjul ifred, förhoppningsvis... Jobbigt när man åker båt bara om man inte tänker på det (jag bor på Gotland och åker endel båt). Men då kan man antagligen aptera larmet med lutningsgivaren avaktiverad. ///Martin |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.