|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har en 535i -88 till salu så fort den är reparerad.. sedan 2002 har det lagts ner ca: 18.000:- på bilen i form av koppling packboxar och stötdämpare, däck med mera.. Det är förra ägaren som gjort allt det. det som jag ska fixa innan den säljs är busningar och hardyskiva.. sen ska vi ha 22.000:- för den.. Vet inte var du bor men bilen finns i skåne om du är intresserad.. Det är en riktig toppenbil. Gott om effekt, bra väghållning, komfort och stora datorn.. Maila till nasse_851@hotmail.com om det verkar lite intresant.. tack för mig.. so long |
|
|
Hmm strange.. Mitt inlägg hamnade i fel serie.. det skulle vara i 5-serie kategorin.. Förlåt för mitt misstag.. vet tyvär inte iheller hur man tar bort felaktigt inkägg (om det ens går) .. |
|
|
Nej det går inte att ta bort inlägg.. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
svintoleffe |
Man kan hitta väldigt snygga 325 för under 20 k, Kan jag bara säga. Länk Min Bmw MVH Leffe |
| Köp en 320 med 325 motor (eller 323motor), billigt ägande med bra prestanda! | |
|
Skiljer det något på väghållning,komfort mellan 325 touring / 320touring ? Jesper |
|
320-325 |
en 325a är given... även om den nu skulle behöva lite omvårdnad. den drar lite mindre bensin.. ifs marginelt. men då har du mkt mera drag o kan köra om även i farter över 50kmh som annars kan bli svårt me 320 toring. |
|
Om du inte har jättebråttom så spara till en fräsch 325 touring:P det är vad jag skulle!!! har en risig 320 med en vass 2,5, så otroligt roligt!!!! |
|
|
en 324td touring bra prestanda och ekonomi helgonet |
|
|
Hejsan igen allihopa!! Kom just hem efter att ha kollat på och KÖPT en jätte fin 320 touring -89 . efter att ha kört hem bilen (10 mil) så är jag helnöjd!! mycket riktigt så händer det inte mycket under 4000varv men nog händer det allt lite efter det,vilket motorljud, komfort,känsla!! . tackar för alla tips!! Hälsningar Jesper |
|
|
alltid roligt med en "ny" bil:P Alpina Power! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.