|
|
|
|---|---|
|
är de någon vet vart man kan få tag på spacers till m roadster!! caspar vart fick du tag på dina 20mm? | |
|
Jag gjorde mina själv. Hade dock 35mm bak på varje sida till mina 19" fälgar. Annars finns det väl att beställa på H&R Styling. 321HK ;) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
jag har 2 st 18mm liggandes hemma och du vill ha för en billig peng ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
"om " och inte "och" menade jag så klart! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
jag är intresserad!! hur mycket hade du tänkt dig o ta för dem? har du någon telefon nummer o nå dig på!! |
|
|
Köpte H&R spacers hos Guson, men de finns lite här och var. Se bara till att Du köper "DRA" modellen som man bultar fast, annars får Du aldrig balansen bra. Finns tyvärr bara från 20mm i DRA version /Caspar Länk |
|
|
Caspar: det finns från 15 mm uppåt med egna bultar ( möjligen inte just H&R men andra lika bra) dessutom så finns det så kallade centrerings ringar som gör det möjligt att få balansen rätt. |
|
|
Black: Kan säkert stämma, jag har dock bara kollat upp H&R då jag hade möjlighet till väldigt bra pris på det. /Caspar Länk |
|
|
Z3c 4 ever: passar dina spacers M roadster om dem gör det så vill jag nog ha dem!! hur kan man kontakta dig? |
|
|
Luis: jag är nu tillbaka efter en skön helg i Rom. använd emial i min profil så tar vi det utanför forumet, jag tror att det skulle kunna uppfattas som "reklam" ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.