AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
917

demo bil till salu

dom kan på hartge men priset Länk
rea prylar från Hamann Länk
Bilar till salu från AC Schnizter, Länk

MVH / Jacob
intressanta grejer hos Hamann.
Jag ska nog beställa deras foglight kit med luft insläpp. fast det är rätt saftig pris för en sån liten detalj...

sedan underar jag om detta med avgasystem. på en stog det "Only for vehicles with vanos-engine ". Hur kan avgassystemet påverkas av vanosen?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

För att det är olika system på M52 / M52TU. Hela konstruktionen är ju annorlunda med kattarna på grenröret osv på M52TU det gör ju att det blir annorlunda konstruktion hela vägen bak.
hade fått för mig att Hartge redan sålt Z4:an en gång??
men det är ju bara en slutdämpare som det står så om....

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Det borde ju vara rören innan med som det alltid är. Isf är det ju inte så konstigt. På M52 ansluter man till katten. På M52TU ansluter man på mellandämparen. Dvs olika utföranden.
undrar vad v8 topster hade kostat om den va till salu
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
bmw_jerry: varför skulle den inte vara till salu? det är inte en unik exemplar utan nåtot som dem seriekonverterar åt sina kunder.
Jo
1.561
Johan_S
520d xdrive touring -15
Varför har Hamann så oerhört fula och överdrivna spoilers tro? Gräsligt!! På Hartge bilen var det klass!
men jag lästa i bilsport en gång att v8 topster inte skulle vara till salu men var värd ca 1.8miljoner kronor
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Jag förstår fortfarande inte varför det till Hamanns slutdämpare stod "Only for vehicles with vanos-engine ". Menas det då att det endast passar bilar med enkelvanos och allstå inte till min?

/Henrik
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Z3c: Antagligen passar det inte blot-on. Kan tänka mig att fästena från mellanrören inte är likadana eftersom de saknar kat på vissa modeller och har kat på andra..

/Caspar
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.