|
|
|
|---|---|
| Är det bara jag som tycker att den faceliftade fronten på E46 är snyggare än den front som man får med M-paket II?? Jag tycker att E46 får ett värdigare och mer distinguerat utseende. M-paketet känns en aning överstylat. | |
| Tycker att den vanliga fronten ser lite mysko ut måste jag säga och tvärtom, M-paketet är väl mera diskret om man pratar fronten...? | |
|
Där kan jag inte på något sätt hålla med dig faktiskt. E46 facelift sedan har en halvtråkig uppsyn i orginal utförande. Jag skulle ALDRIG kunna tänka mig en facelift e46a utan m-sportpaket. Min åsikt, som du givetvis inte behöver dela :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Gällande sedan och touring modellerna håller jag med wendtan -330 vilken är riktigt snygg i fronten. coupen är snygg både med och utan M-paketet enligt min mening.. |
|
| Jag håller med föregående talare. 330 fronten ser klart snyggare ut som original än den 318-325. Fast nu är jag inte objektiv i frågan dock! | |
| Gillar inte heller nya fronten utan m-paket, ser mesig ut på nåt sätt. Då tycker jag gamla är snyggare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.