|
Sida 7 av 9
|
|
|---|---|
Philly |
äämtreor =) är fina grejor! ska själv köpa en nu, någon som har en hyffsat fin till salu runt 100 000:-? BMW 4 life |
Krickan4 |
Jag ska sälja min! Ska bara bes den sen är den till salu för 120t men pris går alltid att diskutera! Finns bara ett läge och det är full gas!!!!!!! |
| Alla bilar är fina på kort.. M3an i denna länk är väldigt rostig överallt men sen mkt bra ut på kortet.. Länk | |
|
Varva lite med en M3 3.0 eller 3.2 och jämför den med vilken e36 som helst...metalliskt och hårt låter det, går inte att efterapa bara med ett sportagvassystem och något öppet filter. Jag är övertygad om att din 316 låter värre men knappast bättre :) __ Bilen: Länk |
|
Philly |
willeW: bättre än en m3 låter INGEN bil, förutom en shelgy gt 500, men min låter som ett jävla monster, trodde knappt det var min bil när systemet var bytt! men nu blir det m3, så jag letar för fullt, kan lägga ut MAX 100 000, eller min KANONFINA 316 + pengar! BMW 4 life |
|
Ferrari Challange Stradale? Porsche Carrera GT? listan är ganska lång om jag ska fortsätta... det finns många bilar med bättre ljud än M3'or, men i sitt prissegment har M3'orna ett svårmatchat ljud Mvh, __ Bilen: Länk |
|
|
Uppdatering: (för dom som undrar..) Efter MYCKET latande i annonser så ser det ut som följer... En 93:a Dakargul, med 10.800 mil på mätaren, svart skinn/mocca inredning, HiFi pkt, taklucka, stora datorn, larm, etc...helt ren från vingar etc...Alpinafälgar...ser OK ut tycker jag, men M3 cab fälgar kommer att köpas... Pris..troligen runt 92-93.... Ser ut såhär: Länk ELLER DENNA Hellrot, 95:a coupé, HELT original, ca 7400 mil (!) tyg/mocca inredning (grå), nackstöd bak, taklucka, dator, manuella stolar. Origanila 7.5" Motorsportfälgarna..inge vidare.. Pris...120.000:- Ser ut såhär: Länk Det står mellan dessa, jag resonerar efter originalskick, miltalen & allmänt intryck... Köper jag den gula så har man ju lite pengar över till "godis" Nå, ///M freaks! Vad skulle ni göra? :) /Mosse |
|
|
Skall Du köpa såpass gammal bil funkar ju den gula bäst, tidsenlig! :-) Jag skulle iallafall definitivt tagit den. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Lite min tanke...Dakargul börjar nästan bli kultig.. Prestandamässigt är dom ju lika... :) Och det är ju trots allt sexxxan jag är ute efter... |
|
|
Här är en gul till: Länk Misstänkt billigt.... ///Tobbe |
|
| Såg den..men sedan går bort... | |
|
Åfan var det en limo, står ju Coupe i beskrivningen, fanns limo 1994.... ///Tobbe |
|
|
Det fanns/finns 288st M3 limo -94!! Det är fan inte många, färre än Gt´n ju!! Coolt. Tycker defenitivt du ska köpa eller kolla på den gula med alpina fälgar...ser bra ut på bild iaf. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Hade tagit den gula, helt klart. För 25 - 30 000 kan man köpa mycket godis... /Rickard |
|
| Köp den gula men byt fälgar, Alpina fälgarna passar inte på en M3a. | |
|
Jag hade helt klart tagit den röda! Mvh Abbe Länk |
|
|
Hmm,...tycker faktiskt att Alpinafälgarna var rätt fina på bilen...funderade på det till min gamla M3:a tidigare...men GT fälgarna är ju mer rätt :-) Det blir nog till att inspektera den gula lite närmare! Tack för åsikterna! :) |
|
Philly |
henrik, vad ska du ha för din m3? BMW 4 life |
|
mosse: har listan på den röda nu, är det fortfarande aktuellt? I så fall skickar jag. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
HD91! Ja TACK! Maila till klas@provision.se Tack! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.