AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
14.798

Såhär ska en M3 se ut grabbar!

Sida 1 av 9
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
För er som hänger på flygplansvingar, tonar rutor, klistrar på ögonlock, & kepsar, & lexuslampor...på dessa skönheter..

Titta på den här bilden, så förstår ni hur allt började....& hur det ska se ut! ;)

(spekulant på bilen för övrigt...)

Länk

Lotus Samuel
Riktigt snygg!! Så ska det se ut.
Vilken skönhet! Synd att den inte var dakargul, mosse! ;)
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Ser bra ut, precis som i katalogen, köp den! Lär vara en av få i landet i det utförandet.

-M5 E34 Limousine register Länk
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Detta kommer ifs från fel person men här kommer min kommentar: Tycker BMW med gula blinkers är väldigt...tråkigt...även om det är en M3. Kan inte ens tänka mig hur en M3 E46 skulle se ut med gula blinkers...men vissa kanske gillar den stilen...vem vet
Mvh
Respekt.

/// Olof

Länk
Visa användare
1.944
LexCom
Ford Focus ST -06
Håller fullständigt med! En M3:a är och förblir snyggast original.
Köper du den mosse och behåller original så är du min idol på forumet ;)

/// Olof

Länk
mosse: "Riddaren av den gula blinkersen" samt medlem av "Vi som kör orginalbilar" som vanligt hittar du exemplar som är fina.

Jag är dock inte orginalfanatiker utan tycker att en smakfull styling sticker ut. Nu är det väl så att en orginalbil sticker ut då de flesta M3:or är stylade, lite som om du skulle se en orginal Volvo 242:a, du kollar faktiskt in bilen ...
Visst, vita blinkers är OK. Och Eisenmann. Det är väl det ungefär ;)

/// Olof

Länk
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Mosse:
Den finns i närheten av mig här.....har sett den några gånger...har dock inte kollat så noga men...den är det ju inget märkvärdigt med....men milen är ju låga samt helt orginal så...visst..

Själv tycker jag denna ser finare ut...
Länk

MVH: Henrik

///M3
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Jaha, där lyckades jag ju inte så bra med länken iaf.

Men sök på M3 -93. Den är Röd, annonsen kom ut 9sep.
Trångsund i Stockholm. Den tycker jag ser riktigt fin ut.

MVH: Henrik

///M3
El
339
Elfrippo
M3 coupé -96
Jag tycker den första M3:an (Mosses länk) ser sådär ut. Den i M3_LOVERs länk ser betydligt fräschare ut. Det borde vara förbjudet med orangea blinkers på en röd bil. Konstigt att någon kan tycka det är snyggt. Det finns ju en anledning till att BMW bytte till vita blinkers -96...

Eftersom folk verkar gilla originalbilar här så kan jag försöka slänga upp lite bilder på min estorilblåa 3.2 coupe så snart min internetuppkoppling är fixad. Bilen är helt original både i motorn och på utsidan. Inte ett förhatligt ögonlock så långt ögat når :-)
Så där ja, så ska det se ut.

Den var inte dum, Klas! Är du fortfarande spekulant och hur har det gått? Det enda jag har att anmärka på är att jag föredrar Hellrot framför Mugellorot, men det visste du nog redan :)

Jens
Jens:
Jag gillar också hellrot framför mugello :)
Så där såg nästan din bil ut när jag köpte den, minus M3 3.0 coupe fälgarna, plus GT fälgarna.
Mycket stilig!

__
Bilen: Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
He...He... roligt att det är fler än jag som uppskattar gula blinkers! Jag bytte till gula blinkers på min m3:a! Mosse, köp den! du blir nog ganska ensam om att ha en original M3 E36!

Mvh Abbe

Länk
vi
191
vibbe
Z3Mc-98
styling
den största njutningen sitter inte i att titta på den utan dom där njuts bäst bakom ratten och då ser man inte ytsidan ändå
:.)
Jag hittade annonsen, den var ju Hellrot!
Lurig färg det där, jag fotade min också när det var ljust som på bilden, då blir den nästan orangeröd.
När en hellrotlackad M3'a är nypolerad är den underbart vacker!

__
Bilen: Länk
Halloj Wille! Nej, det är väl ingen hemlighet att vi har samma bilsmak? :) Ska du inte köpa dig en M3 som andrabil nu då? I väntan på en 993 menar jag.

Om bilen är ärlig och i fint skick så håller jag med Abbe om att du ska köpa den. Den röda lacken kan ju ha blivit lite matt men det kan ju en duktig rekond-firma råda bot på. Om den inte känns 100% så finns det alltid fler M3:or.

Jens
Om den verkligen är Hellrot så måste du ju bara köpa den Klas! Lämna sen in den för en helrekond så kommer du få många lystna blickar efter dig :)

Wille, har du länk till annonsen? Du kan maila om du inte vill lägga ut den...

Jens
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.