AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
761

Sub-woofer i E34 Touring lastrum

Visa användare
9
Good ROC
540iA Touring 1996 (E34)
730iA 9/94 (E38)
Hejsan

Findes der nogen der har haft erfaring med at montere en sub-woofer i sidebeklædningen i lastrummet på en E34 Touring eller kanske i selve bagklappen (jeg tror det hedder baklukan på Svensk???)

Med venlig hilsen Jan
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
På vänstra sidan där det finns en lucka måste det vara fullt möjligt. Jag hade planer på att göra om det facket till sublåda men jag ändrade planerna då jag har ett extra batteri (pga bensinvärmaren) där.
Kane: läste i inlägget att du har ett extra batteri bak i skuffen på din e34 touring pga att du har en bensinvärmare.... var sitter det nånstans i din bil? jag har nyss skaffat min en e34 touring med ebersprächer? tror det heter så iaf... o den får jag inte att funka... blinkar bara 0:00 hela tiden på displayen oavsett vad jag trycker på.... kan det vara fel på batteriet månntro? eller har du kanske nåt annat tips?

Alpina rules!
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Japp, Webaston sitter på höger stötdämpartorn fram (fyrkantig låda på 1 x 3 dm uppifrån sett) och batteriet på 12V/25Ah sitter i facket längst bak till vänster i skuffen. Under samma lucka som du öppnar om skall byta skivor i CD-växlaren eller byta glödlampor i bakljuset.
Displayen blinkar 0:00, har du en eftermonterad värmare med egen display/knappsats? Min styrs från färddatorn via funktionen "Zeit".
Kane: ok, då tror jag inte vi har samma sort. Jag har oxå den du har genom f-datorn, men jag har även en bensindriven ebersprächer som jag styr via en liten seprarat eftermonterad display i bilen... vet inte märket på den, men den är tydligen ganska vanlig för jag har sett den i många bilar innan..... i det facket som man öppnar bak i skuffen har jag ingenting alls, bara tomrum....

Alpina rules!
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Jag har en baslåda där reservhjulet legat förut, MDF skiva dom är urkapad enligt tidiagre överlägg!
men nu är den urtagen och ev till försäljning då min Touring hoppfullt ska få ny ägare!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.