|
|
|
|---|---|
|
Jag har handlat tv-spärr borttagare från DMT,funkar helt OK, beställde även AUX kabel. Mitt problem är att jag inte får något ljud, bilden från min mobila DVD spelare (Philips DVP 320)är OK. Enligt Dietmar hos DMT skall AUX kabel monteras på radiomodulen i bagage utrymmet, och med hjälp av Mode knappen skall jag sedan växla till AUX läge, men det funkar inte, med Mode knappen kan jag bara växla mellan Radio/CD/Tape..... Tacksam för alla tips på vad jag kan ha gjort för fel..... Claes | |
|
Det verkar ju helt enkelt så att din basenhet inte har Aux-funktion. Jag hade samma problem och var tvungen byta till en spelare med AUX.. Det enda jag kommer på... |
|
|
DMT ville ha chassinr. för att kolla om jag har den nya radion ( new generation som dom kallade den) och återkom senare med att det har jag i min bil och att dom inte kunde förstå att det inte fungerade!!! |
|
|
Hej! Jag ville fråga er om ni kunde hjälpa mid. jag vill koppla x-box till tv 1- var sitter av (aux) ingången på tv boxen. 2- du sa köpte kablar hos Dietmar hos DMT var finns de vad ska jag köpa för kabel. 3- hur kommer funka med ljud finns det ljud ingång också på tv är det stereo tack för hjälpet |
|
|
Hej här är adressen, han hjälper dig med kablar och installations beskrivningar. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.