|
|
|
|---|---|
|
Har lite svårt att bestämma mig,ska jag köpa fk,s sats eller Hella,s. Det skiljer ju 1000:- mellan dom,är Hellas så mycket bättre? Och vad tycker ni om dom med krom insats? Såg några bilder på fk, sida Länk och det såg inte så dumt ut. "Riktiga män luktar diesel" | |
|
Glömde denna länk där man kan se båda modellerna Länk "Riktiga män luktar diesel" |
|
markus00 |
Har en bekant som köpte den billiga modellen. Väldigt dålig plast har redan spruckit på hans. Har själv köpt orginal Hella som jag är väldigt nöjd med. Köpte mina via en tysk firma på ebay. Blev ungefär 4200 kr med frakt. |
|
Funderar på att beställa från Länk verkar som det blir billigaste alternativet om jag ska ha Hella orginal runt 4100:- i svenska kr + frakt. Ca 4500:- totalt eller har jag räknat fel? "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
Tänk på att momsen tillkommer. Jag köpte mina Hella från Appelt styling i göteborg, som är generalagent för INPRO. BMW CS #5206 |
|
|
Dansk moms har jag räknat in,men tillkommer det någe mer än det? "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.