|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har nyligen inhandlat min "nya" bil. En BMW 323i - 97a. Är mycket nöjd över den och det känns redan som att BMW är det enda bilmärket för mig. :) Har dock ett litet problem. Jag vill byta CD spelare i bilen. har inhandlat en ny och skulle försöka sätta in den idag, men detta verkar vara lättare sagt ät gjort. Verkar ju inte alls gå att ta lös "sidväggen" för att komma åt original spelaren bakifrån. allt verkar sitta ihop och jag hittar inga skruvar. Någon som har en lösning på vad jag ska göra? finns det kanske någon instruktion nånstans? "It is better to burn out than to fade away" | |
|
rätta mig om jag har fel! men finns det inte 2 st små "luckor vid vardera sida på orginalspelaren! isåfall öppna bara dem skruva ut skruvarna (insektsnyckel) och dra ut stereon! du behöver inte komma åt bakifrån alls! |
|
| den behöver du ett iso-kablage från bmw orginal till iso orginal, finns på vilken radiohandlare som helst bara att fråga... att få loss orginal kablaget kan vara klurigt, mitt satt som fan... men det är bara att lossa på spärren och dra som fan!!! lycka till | |
nikkieb0y |
oh det här fick mig att tänka på när vi skulle byta ut orgbandaren mot en cdspelare i min kompis 318. det var ingen lek...kommer dock inte ihåg hur vi gjorde till slut. |
|
Hejsan, jag har kopplat in en pioneer cd spelare i min E36, kolla denna länken: Länk MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.