|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag installerat slutsteg enligt autopower mektipset: Länk fungerar klockrent, förutom att det står att man ska ansluta remoten till pin 11 i det 12 poliga kontaktdonet. det ska vara pin 2 istället. vit kabel sitter mellan en brun och röd/grön.. | |
Ras.mus |
På bilar MED DSP då, var hittar man lågnivå bak samt remote? Funderar på en Kicker Solo Baric L7 i skidluckan... Eventuellt med en formbyggd låda i trunken med baksida i plexiglas. Hade varit läckert! Fast man bör ju dämpa baksidan på en baslåda va? Eller är det framsidan som är viktigast? |
|
kolla här: Länk |
|
|
Hej! Jag vill också hitta lågnivå i min E38 och även jag har DSP. Beskrivning i länken som Marcus M2 skickade var lite för snurrig för mig, speciellt då jag endast vill åt lågnivå för att koppla in ett mono steg - och lämna allt annat orört. Kan någon ange hur man (enkelt) hittar lågnivå? |
|
|
pin 8 & 17 samt 9 & 18 på kontakt X18772, se Länk Mvh Björn |
|
|
Oh tackar! Länken funkade inte riktigt, fungerande Länk Måste bara fråga ändå, "Front loudspeaker voltage control" - innebär inte det högnivå? Kanon att det fanns en sida med pin-förteckning, även om jag inte hajar allt :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.