|
|
|
|---|---|
| Kolla in de här idioterna Länk | |
|
AJ som f-n får man väl säga...kan inte ha varit skönt det där inte... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
AJ! Men men, han får skylla sig själv. MVH / Jacob |
|
|
Hehe.. aj.. typ samma fenomen som när man kör cross, slutar man gasa när man kommer fram till ett hopp dyker framhjulet med 100% garanti.. /eFx www.z4.se |
|
|
jävligt korkad idé sen att göra det utan hjälm/skydd är ju ännu dummare... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Är det bara för mig länken inte funkar? | |
|
Nä jag kan inte heller se den, jävligt surt. Mvh Erik |
|
|
Denna funkar: Länk |
|
| *Ryser* Det där kändes. (Känsliga tittare varnas) | |
|
Denna kan inte heller vara skön... Länk MVH / Jacob |
|
|
AJ!!! /// Gunnar E. |
|
| Han gör nog inte om det igen.........förmodligen. | |
|
Som man bäddar får man ligga !!!! Billy B-10 Länk |
|
| Hahaha, vilken idiot. Schysst av polaren att lägga ut den på nätet. | |
|
=( ingen av länkarna funkar för mig... Ingen som har ngn annan adress/länk? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Den här länken fukar Länk AJ! | |
| Menar "funkar". | |
bustorp |
Ser ut som en smärre ansiktsfraktur. Hoppas att det stannar vid "smärre".Ganska korkat sätt att få näsan mosad. BMW är inget man bara äger - man har det i blodet på något vis! |
|
"Error! The requested page do not exist" står det för mig =( /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
pob |
Men fyyyfan vad ont det såg ut! Helst när hela Gocarten kommer över han också..Uuuhh!! /Pontus Bergström (OO=00=OO) Länk |
| AJAJAJAJ! Såg inte mysigt ut! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.