|
|
|
|---|---|
|
Hej Jo det är så här att jag har en 525itouring och mitt lås till skuffen har ärgat sönder helt och hållet.Och jag har nu köpt en begagnad låskolv+låskista(dom sitter ihop).Nu till problemet! Jag vill ta ur själva låskolven så att jag kan ta dom gamla (brickorna)ock stoppa i dom i den nya kolven så att min nyckel passar. Men det verkar helt OMÖJLIGT . Är det någon över intilligent som kan hjälpa mig MVH micke Bromsen är fartens värsta fiende | |
| jag renoverade låset till min M5 touring och gjorde så att jag tog bort hela låset och la det i 5:56 i ett par dagar och sedan kunde jag plocka isär det och lirka lite med det. Till slut så fick jag ordning på det och det blev som nytt. Från början gick det inte ens att få i nyckeln mer än ca 2mm i låset. Nu kommer jag inte ihåg exakt hur man fick isär låset men jag har för mig att man var tvungen att få i nyckeln och kunna vrida låskolven för att få ut den ur låset. | |
|
Hej Tackar för svaret. detär ju så här att jag har ingen nyckel till det nya låset så man måste nog dyrka up det mvh micke Bromsen är fartens värsta fiende |
|
|
Nu är det fixat Bromsen är fartens värsta fiende |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.