|
|
|
|---|---|
|
Hej hej! Jag har efter mycket "om och men" hittat en bil som stämmer in på mina flesta önskemål. Den kommer dock att behöva uppdateras avseende däck och fälgar (sommar) samt inköp av vita blinkers... Bilen i fråga är en svensksåld, fullservad 328i Touring årsmodell 2000. Den har i dagsläget gått 7100 mil, är M-testad och är bl.a. utrustad med halvskinn, sportstolar (el), xenon, PDC, regnsensor, alu.paneler, delbart baksäte samt sommar- och vinterdäck (båda 16 tum) I augusti byttes bromskivor, belägg och länkarmar. Priset (prutat och klart) ligger på 160 000 kr, vad tycker ni låter det som en bra affär? Optimalt hade varit att hitta en bil med lite fräckare fälgar samt vita blinkers men hur jag än letar så är det svårt att exakt finna vad man söker. Frågan är nu om jag bör leta vidare eller om det är dags att slå till... Tacksam för synpunkter! Mvh /Fredrik | |
|
En bil (eller något annat) är ju per definition värd vad någon är beredd att betala för den, men efter erfarenheterna från att sälja min egen 328 E46 (limo) så tycker jag att det låter i högsta laget... Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
Jag tycker att det är OK pris. //Marin |
|
|
Har letat efter en E46 Touring 00-02 under ca 3 månader, förutom en bil som en annan han köpa före mig så har jag inte sett någon annan som matchar denna bilen avseende kombinationen pris, antal mil samt utrustning så det borde vara ett bra pris... //Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.