AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.684

BMW kompressor i Motorjournalen 8:e Nov

Sida 2 av 2
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Ganska vanligt att folk kallar diffbroms för endast diff.

Såg inte programmet men tror nog att killarna vet skillnad mellan diff och diffbroms.

Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
fan vad hårig den var... älskade ljudet.
Lacken var dock lite tveksam, säkert snyggare i verkligheten, men på film såg den nästan bara smutsig ut.

/Christofer
Ful bil men den verkade flytta på sig! MJ blir bara sämre och sämre...
D-diddy
Jag håller med bilen var hårig. men den lät ju som om något var trasigt i den, jag skulle bli tokig på ylandent.
ang MJ så har dom tappat sitt jävlaranamma, helt och hållet. Beg test på 406an, opel tigra test och annat trafikmagasinet-stuff. nä vi får massmaila in och säga att vi saknar det lite mer grabbiga stuket med muskelbilar och andra tuffa saker. Tester på fiat croma och sånt kan man se på trafikmagasinet.
David

"The unattainable is invariably attractive"
Fuck MJ
Nästa vecka börjar ju top gear istället!!

Hellre en bimmer på gården, än tio på skroten.
835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Jag vill då ge killarna som byggt bilen en eloge... Himla skoj bygge... Snygg och härligt ljud...

Jag sitter och funderar & undrar just på hur mkt det kostar att få enbart en kompressorsats inmonterad.... om man skulle ta och inhandla sig en E46 328 och lämna in för modifiering...
Jag tyckte bilen var skitsnygg och skitcool och jag vill ha en exakt sån.

Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Ja inte var den ful... inte i mina ögon iaf. men som sagt färgen måste man nog se live egentligen.

/Christofer
E46-an var ju ganska frän, både överladdningen och lacken.

Nå fan är MJ bättre än TopGear. Visst visar kanske TopGear fränare bilar ibland, men ack så fjantigt program. Jeremy Clarkson ska hela tiden försöka skämta, verkar tro att han är nån ståupp komiker.

Fast`n Loud Turbo Proud.
341
Völund
E46 BMW 328IA -99
film om bilen finns att ladda ner på Länk

Helt grym ;)

"Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW"
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Måste hålla med Abbe här!

Gårdagens avsnitt var smått bedrövligt, hoppas dom hittar tillbaka till sin gamla form snart...

Och bilen man kan vinna?!?! öhh..en hottad 206:a..wow!
Varför inte en snyggt stylad M3 E36 eller nått....skulle väl inbringa mer intresse än en ful vit baby-rallybil?

Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Fin lack! Jobbigt ljud i längden skulle jag tippa. Finns det ngr prestandasiffror?

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
Wm
489
WmBrejzer
Bmw 323i Coupé -98
Octavia kombi -13 Miljöbil
mosse: för att vinnarbilen inte ska ruinera nya ägaren kanske!

för övrig så älskade jag lacken!! rätt i min smak.

Coolt bygge!
Visa användare
75
lustgas
320 touring -00
325 -93
325 -92
316 -90
killarna på SK kan nog sin sak MYCKET bra.
Gillar den nya bilen starkt, Lacket är shysst men gillar dock när den var svart!

Helt klart ett mästerlikt bygge !!!
be
745
beamer
BMW 320/325 E30 -84
Som sagt det vore mkt intressant med lite prestanda siffror på bilen! 0-100km/h och toppfart lär ju vara hyggliga :D
Ja hur fort rör den på sig egentligen och effekter mm? Den var diskret kan man lugnt säga...

Qvarnis
gott motorljud tack vare kompressorn, och turbon, jäkligt rå var den tycker då jag

___
Mvh
Patrik N.
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
De enda siffror som finns på bilen var tidigare med endast komressor. Då bänkades den till 507 hk och 734 Nm vid 0,6 bars laddtryck.

Mer vet inte jag..

Mycket rolig bil i alla fall och ett mycket bra program ifrån Motorjournalens sida. Keep up the good work!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.