|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var jag får tag på ett fräckt ändrör till 535? Gärna något där man slipper göra åverkan på plasten runt omkring... 1000 tack för hjälpen :-D | |
| meko! | |
|
Köpte kromade ändrörsförstorare på bmw till min 535:a..man knackar på dom på original rören, vart då nöjd med det iaf..166kr/st i krom, 198kr/st i svart. Kan nog lyckas fixa en bild på det om du är intresserad. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
| Jepp, jag gjorde också som Roffa på min förra 535, dock inte från bmw. Tycker 535ans rör är lagom tjocka, på 525an fick jag kapa bort och svetsa på tjockare. | |
| Vart hittade ni dom utblåsen?det gör ju faktiskt ett lyft för arslet på bilen | |
|
oxe:Jag köpte mina hos BMW-återförsäljaren.. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Roffa: Fixa gärna bild, förresten ingår de där ändrörsförstorarna i bmws sortiment? Eller bara där just du handlade? //mvh Simon |
|
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Jag köpte mina på AD-center, valde svarta, blev mycket snyggt. Men många andra ställen har sådana rör, Micro, Biltema, Mekonomen..... Mät först yttermåttet på rören på dämparen och shoppa sedan. | |
|
Har 535 sneskurna ändrör som original? Kanske min 535 redan har de där ändrören på plats, då jag har sneskurna. De är ganska små, max 2" per rör. //Mvh Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.