|
|
|
|---|---|
|
hej! jag har funderingar på att köpa mig en Kombi och Självklart ska det vara en BMW ;) vet dock inte riktigt vad jag ska välja och vad jag får för pengarana.. jag är berädd att lägga 100,000 och vill självklart få så mycket bil som möjligt för pengarna, skulle behöva lite olika åsikter och förslag.. skulle även vilja veta vanliga fel man ska akta sig för på alla olika modeller. MVH / Joel | |
|
523/528 Touring 97/98 med ca 15000 mil borde var lätt som plätt att få tag på för de pengarna. Något annat alternativ finns inte om du ska ha en Touring, mer bil för pengarna finns helt enkelt inte, alla kategorier! Nu har ju faktiskt e39 en rad fel, det mesta är skitfel som man faktiskt fixar (enkelt) själv. Sök för att hitta mer info om vad dessa brukar bestå av. |
|
|
Det beror helt på vilka krav du har på utrymmen och komfort. I och för sig är det flesta BMW för 100´ bättre än en 320 -89 i de avseendena. Inget ont om din bil, men nyare bilar är bättre. Inte roligare dock... Om du tycker att 3-serien räcker tycker jag du ska satsa på en sån, då en sen E36:a. Det är alltid riskfyllt att köpa första årsmodellerna av en modell, vilket du tvingas till om du ska ha en E39. Väljer du en E36 får du en av de sista årgångarna (finns de som -99?) där BMW har kunnat finslipa modellen under många år. 100´ räcker till en fin, lågmilad 320 eller en mindre fin, inte lika lågmilad 328. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.