|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har provat rätt många olika bilar både med turbo och utan och jag måste säga att saab är det märket med framhjulsdrift som lider av "vrid i ratten" mest. Jag tycker man måste dra gränsen någonstans för hur mycket effekt man kan sätta på framhjulen. Förstår inte varför saab inte har ett 4wd system som tillval på deras bilar. Samtidigt är det lite konstigt att tex Audi A4 fwd med 190hk och tubro inte alls sliter och rycker i sidled på samma sätt. MVH // Harris |
|
|
& hur fan kom vi in på Saab och FWD helt plötsligt? Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
off topic : saab vector 2.3 185hk sliter som ett djur i ratten, riktigt läskigt. för övrigt tycker jag nog turbo har sin charm, men just bmw´s charm har varit att bygga råa bilar UTAN turbo. får se, man ska väl inte klaga förrän man provkört någon kanske? |
|
|
Exakt, det blir säkert goa bilar med turbo. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| D va ju ett tag sen bmw hade turbo..2002Tii va? | |
|
nja, 745:an från 80-talet oxå mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| Ok det hade jag inte uppmärksammat =) | |
|
Bara en petitess > 2002Tii hade inte turbo utan var en vanlig sugis med kügelfischer insprutning. 2002 Turbo hette versionen med turbo, livsfarlig och jätteskoj... /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.