|
|
|
|---|---|
|
Behöver nya bakdäck till min M Roadster. Bra däck till bra pris. Vart ska man vända sig? MVH Fredrik | |
|
Länk Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| jag har bara dåliga erfarenheter från dackonline som Kalle hänvisar till. | |
|
Z3c: Det är du nog ganska ensam om på forumet. Kan du beskriva dina problem/dåliga erfarenheter? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: mina däck kom först i fel dimension. sedan hämtades dem av nån budfirma och nästa leverans kom fel igen. jag försökte få tag på deras svenska kontakt i Malmö men blev hänvisad av en telefon svarare att lämna ett meddelande vilken jag gjorde i en veckas tid utan att någon ringde tillbaka. Till slut tog dem tillbaka däcken och jag var rätt sur på dem vid det läget och bestämde mig att annullera köpet. Men det sket dem i. Två veckor senare kom det däck till mig trotts att jag annullerade ordern. Jag vägrade att ta emot det och budfirman tog det tillbaka. Men jag fick inga pengar tillbaka. Vid tiden för Stockholms bilsalong fick jag äntligen tag på killen som drev detta från Malmö i deras monter och han lovade att pengarna betalas tillbaka. Detta skedde inte jag kontaktade då American Express och berättade min story. Det är först dem som tog tillbaka mina pengar genom påtvingad återbetalning. Så Däck-on-line är det sista företag jag skulle rekommendera. |
|
|
Ok. trist att du har dålig erfarenhet. Alla andra jag pratat med inkl migsjälv är kalasnöjd. Nu finns iof däckonline här i Lund så jag kan åka ner o prata med dom personligen när problem uppstår. Jag hade lite strul med dem, men de löste sig på bästa sätt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jag handlade bakdäck av däckonline förra veckan perfekt service från beställning till leverans. |
|
|
Jag köpte två däck i sommras helt utan problem. Rätt däck i rätt dimension till rätt pris i rimlig tid utan krångel. Jag kommer troligtvis att använda mig av dom igen. /Johan --- Det finns tre typer av människor. Dom som kan räkna, och dom som inte kan... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.