|
|
|
|---|---|
|
Hesjan alla! Undrar om det är nån som har erfarenhet av den en handlare jag sneglat på i Tyskland ( DAT AUTOHUS ) heter dom. Dom är ju stora så det känns säkert där men ville fråga ? | |
|
Välkommen till forumet! Prova att söka på Autohus på Länk , så hittar du mycket att läsa! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ehhhh....sry guys....hittade en del om det jag frågade..naturligtvis efter jag stallt frågan....sry. |
|
|
Vad kan ni rekomendera för handlar..handlar helst av nån märkes handlare ? |
|
|
bla Länk har jag bara hört gott om. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Ok..kollade där och..visst...sa ju att jag helst ville köpa av en märkeshandlare, men när man kikar lite mera så ser man ju att det är en hel del mycket dyrare ( Men naturligtvis säkrare ) hos en sån. Så vilka firmor ska man vända sig till för att komma lite billigare undan men fortfarande få en väldigt bra och ärlig bil...vill defenitivt inte ha ett vrak ? |
|
Lyxkillen |
Hej! Vet inte exakt vilken info du fick fram från länkarna ang Autohus. Var där förra veckan, mellan Hamburg och Bremen, antar att det finns fler ställen. Där hade de väldigt många bilar cirka 2500 st, mkt BMW, Audi Mercedes, Opel och lite övrigt som Volvo och Saab! Pratade lite men killen som "levererade" bilarna från stället. Han sa att nästan alla var leasingbilar och därmed bara en-ägare. Leasing medför att alla bilarna var servade hos märkesverkstäder. På Autohus blir du inte lurad, ingen fara. De fixar gula skyltar till dig och du behöver inte ens kunna tyska, väldigt trevlig där och enkelt att ta sig dit. Åkte morgontåget från Köpenhamn via Hamburg och var på plats vid 14.30 tiden. Säljaren som jag pratade med hette Fabian Post, trevlig. Anser också att Autohus håller bra priser! OBS- det går inte att pruta:-( Hör av dig om du har fler frågor ang Autohus, hoppas då kunna hjälpa till. Mvh Lyxkillen |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.