|
|
|
|---|---|
|
Hej mina vänner Är lite brydd över strålkastar spolningen på E34án. På ena sidan saknas själva munstycket(rund kula), spolningen fungerar men den blir inte så effektiv, det är ungefär som att kasta en hink med spolarvätska på strålkastaren.....med andra ord obra och väldigt oekonomiskt. Min fråga: finss dessa munstycken att köpa löst? Hur byter man, är det lätt? Ha det bra / Wallace | |
|
Tjena Wallace! Vet tyvärr inte om dessa munstycken går att köpa, men skulle dock bli förvånad om dom inte fanns att tillgå på BMW. Hela munstycket är inte svårt alls att byta, bara att lossa stötfångaren, så sitter dom men en plastmutter å en "vinklad" distansbricka på insidan av stötfångarplåten. Flyttade mina egna i sommras efter närkontakt med en Volvo... :) Slangen är bara påskjuten på munstycket å fastklämd med en slangklämma. Hoppas det hjälper... Ha det bra... //Eson -------------------------------------------------------------------- Olyckor sker (nästan) alltid mellan punkt A & B Uppehåll dig därför så kort tid som möjligt på denna sträcka -------------------------------------------------------------------- |
|
|
Jag har åxå ett trasigt munstycke och jag har för mig att det bara går att köpa hela "grejen" PH |
|
|
Hej Wallace & Peter! Instämmer med dig Peter, missuppfattade din text Wallace... Som Peter säger så är det hela satsen som gäller, dock vet jag ju inte säkert... Bara ringa å fråga... Ha det Bra... //Eson -------------------------------------------------------------------- Olyckor sker (nästan) alltid mellan punkt A & B Uppehåll dig därför så kort tid som möjligt på denna sträcka -------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.