|
|
|
|---|---|
|
Vart kan man köpa sånt där svart tygöverdrag till huven? Tror det är stenskottsskydd. Måste ha ett sånt till nästa sommar! | |
TobbeBMW |
Sånt ska du inte köpa alls, det försör bara din lack mera en de eventuella stenskott du kan få. Detta därför att skyddet ligger och skaver mot lacken med bilens rörelser, när grus och damm kommer in under det (och det gör det) Då har du skapat ett perfekt sandpapper att slipa lacken med :-) Tror dom är gjorda av skinn eller lädar också, lite tåligare än tyg. Men mitt råd är: Köp INTE |
|
Vänta nu, Ska du ha ett sånt till din bil? är du allvarlig? " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " Min bil: Länk |
|
|
Jag tror att du skojar "deutmeyer328"!! Det kanske skyddar mot stenskott. Men hur manligt är det med en BMW med BH :-), skojar bara! Det kanske passar om "BH"n är svart till en svart bil, så det inte blir för synligt. Ökenräven |
|
| Jag måste ha något skydd. Bilen är helt nylackad. Jag skall ner till tyskland o ställa ut bilen i sommar. Vill fan inte ha bilen eller kolfiberhuven sönderskottad av sten. | |
|
Tjena! Min personliga åsikt är att det inte är snyggt med BH, men vissa tycker det är snyggt. MEN det finns plastfilm som vissa firmor monterar. Det är av samma typ som t,ex volvo använder tror jag? Nackdelen är att den gulnar med tiden och att det kommer in skit i skarvarna. Hittar jag det så skickar jag en länk. Det finns måttskuret till Porsche vet jag. /Björn Markholm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.