|
|
|
|---|---|
|
Hej Tror ni annonsen stämmer ? eller är den krockad, 153tusen kr för en Z4 iof vit men vadå går juh att lacka om, Blev as sugen på att sälja 528 o fara och köpa z4ran,,, jag kan inte tyska så om nån kan hjälpa mig att kolla vad det står, Tex om den är krockad mm Länk | |
| Hmm.. om du kollar riktigt noga så står det iofs på engelska... | |
| Jo jag såg d, haha tryckte fel först så det blev på tyska,*ASG* men i övrigt kan verkligen priset stämma???? | |
| Ja nog kan de väl stämma, men tyckte alla andra i den prisklassen var krockade :] men de e ju bara maila eller ringa ner och höra. | |
|
Lacka om? Den gjorde ju sig verkligen i vitt. Sticker ut, utan att behöva ta till nån äckelskrikig färg. Du lär ju vara ganska ensam.. så bums bort med alla omlackstankar :P Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
De tog ut bilen i år! Kört över 6000 mil redan! Det är säkerliggen en 2.2:a också! |
|
|
6 HUNDRA mil e det! dom skriver ju i km vettu.... |
|
|
Tyckte oxå den såg helt ok ut i vitt. En av få bilar som faktiskt passade i den färgen. Måste vara ruskigt billigt om den är så fin som den ser ut på bilderna. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Är inte det ruskigt billigt vare sig den är fin eller inte?!?! Den borde väl kosta 100' mer!!! |
|
|
*danne* Den finns väl i Sverige enligt telefonnumret så slå en signal och fråga. |
|
|
den vita färgen har jag aldrig sett på en Z4. kan et vara individuell? I så fall är det nog inte en 2.2a skulle jag tror. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
V12 LeMans |
Bättre att byta inredningen , snyggare med svart skinninredning eller varför inte svart mocca (på en öppen bil , hehe) . om det är en 2.2 , som kan man väl "hjälpa upp" det en liten kompressor ;-) . |
|
Klassisk färg mix hade varit rött läder i en vit bil... Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Sökte på VME Dealers på Google. Hittade ingen länk till firman däremot till något forum som diskuterade föreateget i fråga. Länk ___ BMWCS #5157 |
|
|
Det där luktar bluff på lång väg. Som någon har/hade som signatur: "Det är alltid gratis ost i råttfällan" Bilen var dock oerhört läcker med den färgkombinationen! Mycket snyggare än grå/silver :) Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.