|
|
|
|---|---|
|
hej hej va inne och besiktade min 750 i fredags... då fick jag 595 i hc värde va kna de va? jag har kollat stift bytt olja och har bytt filter men de hjälper inte vad ska man göra? nån som har nått tips skulle va 100 värt..!! BMW power säger bara de! | |
| Ja du. Sök....O sök lite mer. Finns i princip hur mycket som helst om det här. Har själv lagt en del om det här om det Fö****de HC´värdet. | |
Paap Reeder |
.... förbered dig på en lång "resa" med detta. Inte så mycket hjälp med detta påstående men det finns så mycket info om detta så det är som att skriva 10 st uteliggares CV historia. Gör som Ronny föreslår. MVH /// Paap R |
|
Kan bero på mycket. Men största sannolikeheten är dåliga insugspackningar. Dåliga tändkablar, rotor. tändkåpa kan också ge högt HC-värde. |
|
|
Det kan vara väldigt mycket som är galet. Kolla först upp allt som inte kostar så mycket innan du går på de dyrare bitarna. Det är rätt så surt att lägga ut flera tusen och problemet fortfarande finns kvar. //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
Hade innne bilen på BMW i jkpg! å dom konstaterade att den tar tjuvluft på insugningssidan!! Så du "Alexander" är inte ute å cyklar..!! tack för tipset..!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.