|
|
|
|---|---|
|
tänkte köra en snik variant.. tänkte köra med saabs start spridare som x-tra till lägg med en tryckvakt.. någon annan på forumet som kör med sabbs startspridare vid turbo konvetering? Iron M/// | |
| Jag har det så på 02an och det funkar bra. Höjde sen laddtrycket och monterade fler spridare men något blev fel. Tror inte strömmen räckte för att öppna alla (7 st ). Ska nog göra samma sak på 325an, dock inte så många. | |
|
ingen anna som gjort så?? topchop: var tog du strömen ifrån då? å hur funkar de? har nämligen inte köpt grejorna men e juh bara att åka till en skrot å hämta.. kan man ha en tryckvakt till 3 spridare eller blår de en vakt till varje? Iron M/// |
|
|
saab tryckvakt är ju ett (luft)tryck relä, som sluter en krets så sätter du ett vanligt bilrelä efter den sen kan du ju driva hur mycket och hur du vill, tex en liten lysdiod så du ser när den öppnar?! Ska väl vara spänningsfall i en under dimensionerad kabel som kan ställa till det annars då? |
|
|
Jag hade en tryckvakt köpt från GIK för länge sedan (säljs fortfarande) som + matas och sen vidare till spridaren eller relä som 3rik... sa. Funkar nog bra med saabens åxå men den han jag aldig testa då den gick sönder redan innan montering:( MVH Topchop |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.