|
|
|
|---|---|
|
Länk vart sitter den! ;) kopplar inte för mig! | |
|
Jag tror att det är fjäderbenstag bak. Micke K. Länk |
|
| jag tror de är nått som sitter under.. ;) för i skuffen kan man ju ha en rak som man har fram.. Hjälp! fundera på att köpa grejorana | |
| Ja,den sitter under motorn och stabiliserar framvagnen där igenom. Och om jag inte miss fel så sitter ett sånt stag som standard på M3 GT. | |
| Aha.. jag trode de satt bak! | |
| vilken miss (?) ..."minns fel" ska det ju stå! ;) | |
|
ST0FFE: Annars kan man alltid köpa den och SEN se vart den passar; Micke K. Länk |
|
| b97_knl: japp.. för jag behöver den röda ;) tänkte jag kan ju alltid va bra med mer godis ;) | |
| Xbrace sitter fram under motorn, man tar bort orginal röret som sitter ungefär under torpedväggen och skruvar dit Xb samt fyra bultar i framvagnsbalken, stumt och fint. Säljs av BMW för det är orginal på M3 cab, har ett själv. | |
| Okej tack för svaret! jo staget har jag sett under fick ta bort de när vi böt koppling! Är de värt att köpa den? bilen är stumm i fjädringen iaf ;) | |
| Det förstärker hela framvagnen, men om det märks vid vanlig körning vet jag inte, priset hos BMW var 985kr för ca två år sen. | |
| Kontant; okej. men jag kör inte vanlig körnig eller beror på buskör mycket brett å vill ut på banna å köra lite ! så de måste märkas då ! eller säger du som ev vet! ;) | |
|
grymt!!!vissa saker vet man inte ens att det fanns....konstigt ;) ///325/// |
|
|
Det är väl som ett fjäderbensstag, tror man att det fungerar så gör det. Har själv kört en del på bana men har ingen referens utan Xb. Riktiga R-däck märks nog mer.... ----BMW ///M3--- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.