|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det du säger stämmer ATCO. Cabben och coupen kommer att heta 4-serien, och kommer som sagt rulla på våra vägar 07. För övrigt kommer det inte finnas en 320 med 6 cyl, utan dt blir en fyra på 150hk som 'bmw alpina' skrev. För övrigt tycker jag att nya 3 serien är förskräckligt lik Nissan Almera bakifrån. Det Amerikanska stuket på E65 blev ju ingen hit.....så va f*n, vi provar lite japps stuk o se om de funkar:S! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Gillar inte vad jag ser alldeles för Japansk stuk och för snälla linjer... Antagligen kommer nuvarande Ci modellen att stanna något i sin värdeminskning, då det är långt till nästa Ci modell. Eller vad tror ni? mvh Kristian |
|
|
ATCO & Seven: som ni skrev så har det ju tidigare "ryktats" att coupe/cab skulle ha jämna nummer...men det har väl ändrats, ryktet alltså :), och nu "sägs" det att det inte blir jämna nummer utan man fortsätter med 1-, och 3-namnen...det är iaf det senaste jag har hört... / Joakim Länk |
|
|
Eftersom 2:serien "slopades" så är jag övertygad om att 4:serien kommer gå samma väg. Dvs 1:serie 2 dörrar kommer fortfarande heta 1:serie och 3:Serie coupe/cab kommer fortsätta heta 3:serie. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.