|
|
|
|---|---|
|
Hej Tänkte bara kolla om det är någon på forumet som skall til Förenade Bil imorgon kl. 11-15? Mvh | |
|
Måste vara i Köpenhamn runt 12.30 men det är möjligt jag tittar inom en sväng innan dess. MVH / Jacob |
|
| Skall kika runt efter en M3:)..måste kika på min drömbil..faktist aldrig tittat på den på nära håll.. | |
|
Razvan Terme: Kommer inte att köra ner med M3:an. Kommer i en svart 530d. Sorry! ;) MVH / Jacob |
|
|
Attans:) Får ta det vid ett annat tillfälle Mvh |
|
|
Givetvis skall man dit och träffa folk samt njuta av de fina rabatterna! Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| Nice..fika o snacka BMW;) | |
|
Bara nya M5:an på ett podium som saknas..!!? :) MVH / Jacob |
|
| Vi får skramla ihop pengar o köpa en M5 till killarna från Skåne på forumet:) | |
Ras.mus |
Vad är det som händer där imorron då om man får fråga? |
| Det är BMW CS träff med lite extra rabatter på reservdelar, utförsäljning av inkuranta delar mm | |
Ras.mus |
Så pass? det hade jag glömt bort... Då kanske man ska ta o köra ner om... Har ju nyss betalat årsavgiften! Jaja, vi får se om man slipper jobba imorron först kanske! Vilket av dom är det? Fosie eller centrum? |
| Centrum...hoppas några samlas ihop.. | |
|
Jag kommer och fyller upp lokalen ; ) Skall bli trevligt med lite meeting Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
| Hoppas det blir nice...Hoppas man köper nåt;)...ny nyckelring | |
|
Hoppas ni får trevligt. Lite långt o åka... Ni kan väl berätta sen va man kunde fynda för delar... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Trevligt var det även om man var 8 lappar fattigare när man åkte därifrån. Jag skulle i princip kunna handla precis hur mkt som helst där... Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Jorå det var trevligt. Synd att många verkade ha stuckit när vi anlände, bara. Köpte lite filter och diverse. Blev lite sugen på modellbilar också men jag tyckte färgerna var lite udda så jag lät bli att köpa. Det roligaste jag köpte var väl en 3-serienyckelring... :) /// Olof Länk |
|
|
1000:- minus på kontot ungefär, men nya nedre dörrtätningslister runt om, nya kofångarsidolister fram, komplett ombyggnadskit för belyst växelkuliss, 5-nyckelring och en påse clips till dörrsidorna blev det, så nu har jag att pyssla med i vinter :) Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.