|
|
|
|---|---|
|
Som frågan lyder, vart får jag tag i dessa? helst någon som monterar också. BRL, MDS mfl. verkar inte kunna ta in dessa skärmar. Helst i sthlms området. Ny bild 10 Juni- Länk | |
|
Soki: Allt väl soki?har du sålt bimmern? Tycker att det låter märkligt att de som du nämner inte kan ta hem på beställning åt dig som kund??? Hittade en adress som du kanske kan få mera input från: Sweden LAVA Electronics AB LAVA Electronics AB Box 2075 SE -444 02 Stora Höga Tel.: + 46-303-79 80 90 Fax: + 46-303 77 79 70 soren.larsson@lava-electronics.com www.lava-electronics.com |
|
|
Starre: Det är lungt här. Själv då? MDS tex. har en egen utvecklad skärm som de gärna använder sig av, den säljaren jag pratade med tog inte hem alpine. Kollade web adressen men vad jag än klickar på så kommer Outlook fram. Får ringa dit på måndag. Bimmern är såld ja...=) MVH |
|
Robsarve |
Alpine gör inte lösa skärmar, men Lava som näms ovan är Alpine´s importör. Lava´s grejjer håller generellt hög kvalité. Närmaste handlare hittar du hos www.alpine.se. MDS egna skärmar är kinestillverkad ny plast kring återanvändna industri TFT-paneler. |
|
Jag hittade dock några alpine skärmar genomlänken... tex: Länk Touchpanel vad är det? Är det att man trycker på skärmen? MVH |
|
|
Svar ja. Touch panel är en pekskärm där hela skärmytan är tryckkänslig. Det betyder iregel att allt styrs via ett tryckkänsligt meny system och således behövs inga knappar på enheten. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Länk är väl en "lös" skärm från ALPNE? Annars så är Installationsproffsen på Yngligangatan i Stockholm ÅF och onstallerar ALPINE. Snacka med Perka där, Han kan det mesta om både ALPINE och BMW. De har förövrigt installerat all ALPINE utrustning i min bil och jag är mera än nöjd med arbetet. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.