|
|
|
|---|---|
|
Dessa fälgar blev jag erbjuden att köpa. Länk Kan tilläggas att det är av en firma som fått dessa i inbyte med bil som sålts. Nu kommer företaget inte ihåg vad det är till för bil, så nu undrar jag om någon av er känner igen dessa fälgar och till vilken bil dessa tillhör.. 3-Serie eller 5-Serie? Jag har en e36 så jag hoppas att de passar min bil. Mvh Birgersson | |
|
Vad är det för dimension? |
|
|
16 tum fälgar. 225 däck Det enda jag vet är att det stog BMW is20 + 109 4152 i fälgen. |
|
| Vill minnas att den typen av fälgar satt på vissa sena E36:or | |
|
Satt den inte även på E38 i nåt utförande? /// Olof Länk |
|
|
Själv hade jag aldrig tidigare sett denna fälg, varken på bil eller som tillval. Vore tacksam om någon kunde ge mer precisa svar. Tack på förhand. Mvh Fam, Birgersson |
|
| Troligtvis E36... | |
|
Fälgen finns i tre utföranden. En för 3-serien (E36/Z3/E46), som har ET (IS) 46 mm. En version för 5-serien (E39) ET (IS) 20 mm. En version för 7-serien (E38) ET (IS) 23 mm. Fälgarna ser likadana ut! Dvs. för att veta vilken av fälgvarianterna det är, måste man kolla märkningen eller mäta manuellt! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Okej.. Ja då är det nog till 5-Serien. För det stog IS20 i fälgen. Attan,, det var synd. Hade velat ha dessa fälgar på min e36:a |
|
|
Skulle dessa fälgar passa på en e36 även fast de är gjorda till en 5-Serie bil? Eller är det inte lönt att fortsätta fundera på dessa fälgar och leta efter andra. |
|
|
inte lönt att tänka på, fälgarna breddar för mkt, kommer således att sticka utanför skärmkanterna ___ Mvh Patrik N. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.