|
|
|
|---|---|
|
i morgon är det 20% på allt man beställer hos Mekonomen. De samarbetar med gpartners som säljer en massa godis. Själv har jag en liten lapp hemma med artikelnummer på Brembo slitsade bromsskivor, Greenstuff bromsbelägg och Goodridge stålomspunna slangar som skall beställas imorgon. Pris på hela kalaset med rabatt är endast 3450:- Kan det bli billigare än så?? Passa på att uppgradera era bilar för en billig slant. Kolla in vad ni vill ha på www.gpartners.se och lägg till "59- "på artikelnumret så har Mekonomen det med i sina prislistor. OBS! Glöm inte "59-" för Mekonomen har inte listor på allt från Gpartners Mvh Henrik | |
| Låter som ett mycket bra pris! Kan du posta artikelnumren och pris per del här? | |
|
Bromsbelägg fram: 59-DP21211 805:-/sats Greenstuff Bromsbelägg bak: 59-DP21289 679:-/sats Greenstuff Stålspunna slangar: 59-SBW1000-6 1207:- Goodridge Bromsskivor: 02-09.5390.77 832:-/st. Brembo Maxsport Detta är ordinarie priser hos Mekonomen. Dubbelkolla med dem så att numren stämmer. Jag tar inget ansvar för det. Dessa nummer har jag själv fått av Mekonomen. Mvh Henrik |
|
|
Mumma, nu är allt utom stålspunna slangarna beställda då de tydligen inte gick att få fram via Mekonomen längre. Får väl ta de från någon annan helt enkelt. Mvh Henrik |
|
|
soda: jag köpte mina stålomspunna slangar från en här på forumet som har egen tillverkning. stål med plasthölje på utsidan. mycket finna plus att plasten på utsidan har ju sin rostskyddande funkion oxå. Om du vill så kan jag förmedla kontakten. jag är helnöjd, trotts lite strull med längden så löste han det väldigt finnt och snabbt med nya slangar . ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
gälde rabatten bara den dagen? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Rabatten gällde endast i Lördags. Mvh Henrik |
|
|
Bromsbelägg Greenstuff kolla med Länk |
|
|
Aaaah, idag rinde de från mekonomen, de hade kollat med gpartners nu och jag skulle även få stålspunna slangar runtom med rabatt. IHF: Jag har kollat med mhstyling men de har ju blivit så förbaskat dyra, de saltar t.o.m listpriset. På Fk-Automotives prylar är de riktigt dyra. Jag kollade på ett väghållningskit som i katalogen kostade 700 Euro, de ville ha 10500:- plus frakt för det...... Det kan de glömma. Jag har handlat ganska mycket av de förr men nu tar jag mina saker från annat håll. Mvh Henrik |
|
| ahh jag som köpte grenstuf fram och bak för 1200 jag hade kunnat fåt dem biligare hos Fk-Automotive | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.